Hmmm...Viime viikonloppu. :) Hymy vain nousee huulille. Mun tekisi mieli kamalasti kertoa enemmänkin, mutta kun mua varoitettiin "juhlimisesta". Enkä mä oikein edes tiedä osaisinko mä pukea ajatuksiani sanoiksi. Tuskin. Enkä mä tällä hetkellä ole varma itsekään ajatuksistani...Mutta hetken kun miettii, niin ainakin tajuaa sen kuinka onnellinen oikein on tällä hetkellä... kaikki on niin hyvin..:)


Mutta joo, ehkä mä jossain vaiheessa saan vielä jotain oikeaakin asiaa tänne, mitä voisi ihan todella kommentoida. :) Ei enää oikein viitsi tuosta koulujen alkamisesta kirjottaa, siitä kun on niin monia kirjoituksia jo. Eiköhän niitä kirjoituksen aiheita tuossa koulun alettua ala tulla. Ainakin toivon mukaan. En  haluaisi että tämänkin pieni harrastuksen tynkä kuivuisi täysin kokoon.

Mutta, tässä vilaus uudesta kamerasta, jonka tänään ostin...Se on niin hieno ja uu
si ja kiiltävä...:DD
802045.jpg
jos alkaisi ihan kunnolla kuvailemaan, niin voisipa vaikka perustaa uuden blogin pelkille kuville...hmmm *ankaraa pohdintaa*