Jaha, sitä olis sitten melkein puolet viikonlopusta mennyt. Ja mitä tässä on saanut aikaiseksi? Ei kyllä sitten niin yhtään mitään, vaikka olisi tekemistä ollut vaikka mullekin jakaa. Ettei löytyisi ketään halukasta joka tekisi psykan esseeni? Tai joku joka kirjoittaisi äidinkielen otsikkoaineen? Tai keksisi mistä pirusta mä oikein kirjoitan puheen? Ja vielä parempi tietenkin olisi jos joku kirjoittaisi samantien sen puheen mulle, niin olisi sekin vaiva sitten poiss harteilta. Lomasta on kulunut kaksi viikkoa ja se tuntuu puolelta vuodelta!

Älkää muuten ikinä lähtekö pankkikortin kanssa kaupungille perjantai iltapäivänä...Ja vielä niin, että on kaksi ja puoli tuntia aivan turhaa aikaa, eikä mitään tekemistä. Tuli meinaa kallis reissu. Vaatekauppaankin meni vain ihan kiertelemään ja katselemaan, mutta lähtiessä sieltä oli tullut tehtyä yli 30 euron edestä ostoksia. Ja sitten piti käydä vain katselemassa kenkiä, jos sattuisi löytymään, kun kuitenkin tarvitsin kenkiä. No tietenkin ne löytyivät. Juuri kun oli tullut jo tuhlattua...Kahteen kertaan mä kävin niitä katsomassa, mutta kyllä nekin lähtivät mukaan.

Jos tästä oppisi jotain. Ei pankkikortin kanssa kahdeksi tunniksi kaupngille, niin ettei ole mitään muuta kuin turhaa aikaa, eli aikaa kierrellä ja kuolata joidenkin kivojen juttujen perään. Mutta jotenkin mä epäilen tätä mun oppista....Ei se toimi niin ei se toimi. Ja kun siellä olisi vielä luistimia, jos ne kävisi ostamassa....? :)