Ystäväni soitti mulle eilen. En ollut uskoa sitä, kun hän häläsi mulle ja näin kuka sen hälyn oli tehnyt. Pelotti soittaa takasin. Mutta nyt kaikki on ok. Hitto, mulla on aivan mielettömän helpottunut olo, vaikken mä vieläkään tiedä miksi hän oli kaksi viikkoa puhumatta mulle. Enkä mä ala uteleen, etten vahingossakaan aiheuta uutta riitaa. Mä oon vaan niin helpottunut. Me ei eilen vaihdettu kuin muutama sana, mutta mä en voinut olla purkahtamatta itkuun, kun lopetin puhelun. Oli vaan niin helpottunut olo, että ne kyyneleet päätti tulla. Mua itkettää nytkin hieman, mutta vain ainoastaan siitä, että helpotus tuntuu yhä niin vahvalta.

Mä en nyt saisi alkaa valittaa heeti uudesta asiasta, mut kai mä mainitsen sen tähän perään. Mua pelottaa myös se, että menetän ystäväni erälle toiselle ystävälleni kokonaan. Heillä on niin paljon yhteistä, kun taas mä ja Virpi ollaan niin erilaisia. Ja ne asuu niin paljon lähempänäkin  toisiaan. Mä asuna 20 kilometrin päässä siellä, missä ei pahemmin busseja kulje. Yritän epätoivoisesti säästää rahaa, että saisin oman asunnon täältä kaupungista taas...:)

Mutta ei auta valitta enää. Mulla alkaa pikkuhiljaa ihan hyvä viikko. Maanantaina näin R:n ja eilen sain taas puhevälit ystävääni. En voisi olla tyytyväisempi. Musta tuntuu, että se pinssi minkä sain kaverilta myöhästyneeksi joululahjaksi voisi tuoda mulle onnea. No mitäpä muuta siltä voisi odottaa kuin onnea, kun siinä on R seiskaluokkalaisena...:) Kun vain toisi onnea myös kohta alkavaan matikan kokeeseen...Sen näkee sitten ensi viikon keskiviikkona, kun kokeet palautetaan...


17:37 Mun onnellisuus jatkuu. Mä pääsin enkusta läpi!!! Ei mitään väliä, että numerona on taas kaunis 5, mut kun mä pääsin läpi...Ja periaatteessa mun ei edes tarvi päästä tästä tämän päiväisestä matikan kokeesta läpi, kun voin uusia sen sitten ensi jaksossa tukikurssilla. Eli mun mielestä mä voin olla ihan tyytyväinen, vaikka kokeessa istuessa tuntui aivan mahdottomalta. Siis nyt puhun siitä matikan kokeesta. Mut ens viikon keskiviikko kertoo sit lopullisen totuuden. Tai joku muu päivä hieman ennen, jos opettaja saisi numerot koneelle...:)