Nyt on sitten ensimmäinen lukio vuosi panikoitu kunnialla läpi. Tai, no. Ehkä hieman vähemmän kunnialla itseni kohdalla. Jokaisen aineen keskiarvojen keskiarvo oli 7,7, ja jotenkin se kuullostaa vaan niin huonolta. Ja kun mä luulin olevani hyvä koulussa. Pah. Siitä näkee, että tieto lisää tuskaa. Nimittäin tuskaa siitä, kun huomaa, ettei oikeesti tiedä yhtään mitään eikä ole niin fiksu kuin luuli. Eli kaikki siis lähtee vain oman pääkopan sisältä, kaikki luulot omista taidoista. Lukion eka vuos on, ainakin mun kohdalla, ihan pirun tehokkaasti musertanut kaikki mitä mä olen kuvitellut tai haaveillut. Esim. eläinlääkkikseen pääsy. Joo, tuskinpa on toivoakaan. Täytyy keksii jotain muuta. Mutta kun en mä tiedä mitä!!! Onneks mulla on vielä kas vuotta aikaa päättää. Tai, enää on vajaa kaks vuotta. Saa nähä mitäkin musta tulee, vai tuleeko musta mitään. :/

Noh, nyt voi ehkä aloittaa kesäloman huolettomammalla mielelle, kun on vähän purkanut sisintään. Jos se stressi katois vähän helpommin. (Mä kyllä luulin etten harrasta stressaamista, mutta senkin luulon lukio romutti.) Tilasin tuossa hetki sitten kannettavan. ELi, kunhan saan siihen netin, voi olla, että täällä alkaa näkyä joitain fiksumpiakin tekstejä, kun pääsee nettiin heti, kun ajatus tulee päähän, eikä vasta sitten kun se on haalistunut.

HYVÄÄ KESÄN ALKUA KAIKILLE!!!