On hieman päässyt venymään tämä kirjoitus väli. *ups* Mutta no, sitä se koulu ja työnteko teettää. Torstaista huomiseen, eli 27.8. maanantaihin, niin on ollut viiden päivän työputki. On vähän turhan liikaa lukion oheen. Mutta onneksi se nyt vain sattui tähän, työnantajani nimittäin lupasi tähdätä kolmeen vuoroon viikossa. Se kuulostaa mun korviin jo paljon paremmalta. :)

Ostin eilen Fittness -nimisen lehden. Ja se olikin hyvä ostos. Sai lisäkipinää ajatukseen, että alkaisin käydä aina maanantai ja torstai aamuna salilla tai uimassa, ennen kouluun menoa. Lehdessä oli hyviä vinkkejä salitreeniin ja muutenkin. Ja tottakai se, että lehdessä oli sukelluksesta kertova juttu vaikutti myös. Kerrottiin millainen kunto olisi suositeltava sukelluksen harrastajalle. Meinaa kyllä mä sen sukelluskurssin jossain vaiheessa käyn, se on ihan varma se!

Mutta se mistä mulla oli ajatus kirjoittaa enemmän, oli syksy. Ja se, miten nyt tänään ihan oikeesti ilma oli viilennyt jo syksyn viileydeksi. Mä olen kyllä ollut haistavinani syksyn tuoksun jo pidemmän aikaa ilmassa, vaikka onkin ollut kuitenkin suht lämmin. Ja kaverit on tietty nauranut mulle päin naama. Kannastani en tosin luopunut siinäkään vaiheessa, kyllä mä nyt hitto vie yhden syksyn tuoksun tunnistan! Mä toivon, että kohta alkaisi lehdet kellastua ja punertua. Olisi sitten hieno mennä erään kanssa tutustumaan kaupugin puistoon, kun hän tulee tänne. Meillä oli meinaa porukoiden kanssa tapana käydä siellä aina joka syksy ruska-aikaan, silloin kun asuttiin kaikki Hämeenlinnassa ja me lapset oltiin pienempiä. Jotenkin mun sisällä alkaa vaan hypiä sellanen pieni sisäinen lapsi, kun herkuttelen ajatuksella, että pääsis leikkiin lehtien joukkoon...Ja vielä mielettömän ihanassa seurassa...:)