Kaksi viikkoa ystäväni näkemisestä. Kamalaa...Ja toinen kamala on se, että huomenna on pitkän matikan geometrian koe. Mä en tajua geometriasta pätkääkään. Mua ärsyttää se, kun kaikki vaan naureskelee ja kyselee, et miten niin et tajua? Kun geometriahan on mukamas niin helppoa ja yksin kertaista. Sekä kivaa kaiken päälle. Vatut sanon minä. Se on matikan osa-alueista se kaikista pahin. Tai okei, mä voin kokeessa saada laskusta oikean tuloksen, mutta kun mä selitän siinä kirjallisesti kaikkea turhaa, kun en osaa laittaa sitä niin kuin ne menisivät jollain saakelin kaavoilla. Mutta toivon, että pääsen läpi, niin ei tarvisi uusia.

Näin eilen R:n. Voi, vähän oli ihanaa. Ajattelin bussissa matkalla kaupunkiin, et tänäänhän vois vaikka törmätäkin, kun en mene niin aikasin kouluun, mutten siten elätellyt sen suurempia toiveita, etten pettyisi. Siinä sitten Reskalla katsoin, että hei! Toihan näyttää vähän R:ltä, voisko muka oikeesti olla. Sitten poika jo olikin siinä edessä ihan ilmielävänä...<3 Pyörällä menossa kouluun. Hyvä poika :D.

Taidan tässä harkita aamupalan haukkaamista... Että pääsee sitten ajoissa bussiin ja ihanaan uskonnon kokeeseen (on muuten yks niistä turhimmista aineista). Ei kyllä yhtään houkuttele sen suuremmin toi ulos meno. Siel on meinaa meidän mittarin mukaan 24 astetta pakkasta. Hyrr. Mutta täytyy katsoa varmaan jotkut kunnon vaatteet päälle. Tai ainahan mä pidän kunnon vaatteita, enkä mitään napapaitoja, mut niin kun tähän säähän sopivat kunnolliset vaatteet...:)

Yrittäkää ottaa taas selvää näistä ajatuksista. Siis, jos nyt joku edes viitsii näitä lukea...