Menee aika. Vielä viikko siihen, että pääsee muuttamaan. Se tuntuu niin pitkältä ajalta! Tuntuu, että kaikki olisi jo valmiina. Vaikkei edes loppujen lopuks ole. Mä olen pakannut kolme pahvilaatikkoa sellasta pientä kamaa. Vihkoja, lehtiä, koriste-esineitä yms. Kaikki tuntuu olevan jo pakattu, mutta sitten viimeisenä iltana sitä vasta tajuu, kuinka paljon on pakkaamatta... Esim. kaikki pyyhkeet on vielä kaapissa. Samoin verhot. Ja tiestysti vaatteet. Mä en meinaa halua vielä vaatteita pakata. Varmaan vikana iltana kaikki lentää vaan jonnkein jätesäkkiin, et ne saa äkkiä pakattua... :D

Mä haluisin niin pääsät Ikeaan. Sieltä varmaan löytäis aika helposti jonkun kivan ja suht halvan vaatekaapin ja kirjahyllyn...Mä en vaan tiedä millä rahalla. Tilillä tällä hetkellä 50 euroo. :D Hyvin menee. Mä muutan omilleni ja koko ajan pitäs hieman säästää, mutta mä vaan löydän enemmän ja enemmän kaikkea mitä mä tarviin ja "tarviin", sekä haluisin ostaa. Mut kai se on taas niitä nurinpäin lakeja? Niille on kai joku niminkin, mutta mä en muista sitä, enkä varmaan osais kirjottaa. :)

Mutta tällaista tällä kertaa. Katsellaan mitä seuraavaksi. Itseasiassa keksinkin jo, mutta on eriasia muistanko enää seuraavalla kerralla... xD