Mä kai voisin melkein väittää rakastuneeni...Mutta tiedän ettei tämä vielä ole sitä, vaan ihan pirunmoista huumautumista..Ah! Mä toivon, että tätä kesää mun ei tarvi koskaan katua. :) Enkä mä nyt sitä uskokaan, tää kesä on jotain tosi erikoista, ollut ainakin mulle ja on vielä jatkossakin...Monella tapaa...

...En nimittäin meinaisi malttaa odottaa uutta Harry Potter elokuvaa. Menemmen katsomaan sen ihan Hesaan asti, ooooikein iiiiisoolta valkokankaalta.. :P Enkä malttaisi odottaa sitä viimeistä kirjaakaan. Ja toisaalta harmittaa samalla tieto, että se todella on viimeinen kirja, jossa kaikki ratkeaa. Saa nähdä mitkä on tunnelmat sen jälkeen, kun sen käsistään laskee...Mutta, älkää peljätkö, en minä siitä mitään kerro, vaikka luenkin sen luultavasti samantien, edellyttäen vain, että englannin kieleni riittää. (Riitti, kyllä ainakin edelliseen, joten miksei myös tähän? :D) Saatan korkeintaan sanoa mielipiteeni. Oliko yllättävä, vai periaatteessa arvattava, oliko hyvä, vai ihan pirun hyvä... ;D 722525.jpg

Tällaisiä kesäfiiliksiä välillä, mulla ainakin on täys kesä koko ajan, vaikka ulkona sataakin... :D