Näin viime yönä sitten niin ufoja unia, ettei paremmasta väliä...Tai tarkemmin sanottuna näin yhden, tooodella pitkän unen. Voi olla että asialla on jotain tekemistä sen kanssa, että eilen löin pääni kassakaapin reunaan ja vielä niin pirun lujaa! Hyvän kokonen kuhmu tuntuu sormien alla ku kokeilee...

Eniten mua hämään siinä unessa se, etten nähnyt R:stä unta, vaikka poika oli päässyt lehteen oikein kuvan kanssa, ja illalla tuli tuijoteltua sitä kuvaa tovi jos toinenkin. Meinaa siin unessa, mä juttelin yhen J:n kanssa, pitkään ja tosi syvällisesti. Tää J on yks johon olin aika hilkulla ihastua...Tipitii tietää kyllä ketä tarkoitan ;). J lohdutti mua vaikka kuinka pitkään ja "opetti" elämästä, vaikkei se ole mua kuin ehkä joitakin kuukausia vanhempi. Se oli jotenkin tosi outoa. Sitten mä myös riitelin V:n ja P:n kanssa siitä, että niille ei sopinut meidän interrail matka. Ja jotain sellasta. Kaikista pelottavinta oli se, kun mun matikan ope alkoi tiukata maililla, että kai mä nyt varmasti osallistun syksyllä uusintaan. Mistä se ties mun ajatukset, etten ehkä osallistukaan!! Mä en meinaa ole avannutkaan sitä matikan kirjaa...hups... :D