En olisi uskonut, että mulla tulee olemaan näin helpottunut olo sen jälkeen kun irtisanon itseni. Musta tuntuu että mä pursuan tarmoa. No, okei, kyllä toi auringonpaiste ja kesäntuntuntuinen ilmakin varmasti vaikuttaa, mutta on vapautuneempi olo muutenkin. Mä olen tässä puoltoista viikkoa tehnyt kaikki läksyni ihan innoissani, ja nauttinut siitä, että mulla on ollut aikaa tehdä ne. Kunnolla.

Nyt mä odottelen lopputili palkkaa, että pääsen puuhailemaan. Mulla pursuaa pää ideoita joita haluan toteuttaa. Olen löytänyt useamman vaatteen kaavat jotka haluan valmistaa. Ylppärimekko, kesämekko ja huppari olisi nyt ainakin aikomus tehdä. Mun sormet syyhyää ajatuksesta, että pääsisin valitsemaan jotain ihania kankaita, varsinkin siihen kesämekkoon....:)


Hymyilkää ihmiset, se tekee vahvemmaksi. :)