Ehti pari päivää, tai itseasiassa tarkalleen laskettuna viisi päivää, asua omassa kodissa. Nyt kun tuli pääsiäiseks kotiin herkutteleemaan yms. tuntuu jotenkin niin oudolta. Ehti hyvin tottua yksin oloon siinä viidessä päivässä, vaikka olin kuvitellut että siihen tottumiseen menee kauemmin. Onhan sitä kuitenkin koko ikänsä tähän asti asunut samassa huoneessa kahden pikkusiskon kanssa :). Mutta nyt mä jo odotan malttamattomasti maanantaita, että pääsee oman kodin rauhaan. Enhän mä saa täällä edes unta niin hyvin ku kotona. On öisin niin meluisaa. Kelloja, pakastin yms.

Olisko kellään muuten ratkaisua mun ongelmaan? Kun mä en oikein tiedä mitä mun pitäis sanoa, jos ehdotan et joku lähtis mun kaa mun asunnolle. Kun enhän mä voi sanoa, et mennäänkö meille, kun ei ole muita kuin minä, mutta mun korviin taas kuullostaa hölmöltä se, jos mä sanon et mennään mun luo. Siitä tulee ihan isku yritys mieleen. Et ehdotuksia?!