Nyt sitten mä muutan omaan koloon...Tai en nyt ihan vielä, vasta 1.4 mutta kuitenkin. On niin paljon kaikkea, mitä ei oikeesti tuu ajatelleeks kun asuu kotona...Sä tarvit niin paljon kaikkea. Kaikkea mahdollista purkinavaajasta vessanpesuharjaan. Mut kyllä on hyvä fiiliskin. Meinaa kun on hankkinut itse rahat, että on varaa vuokrata asunto ja on itse hankkinut asunnonkin. Mä oon niin intoa piukeena, et melkein pahaa tekee. Kumpa kaks viikkoa vaan menis nopeasti...

Sit pääsee kirjoittelemaan välillä tunnelmia yksin elämisestä. Et minkälaista tuskaa se loppujen lopuksi on asua jossain muualla kun kotona. Kituuttaa jollain riisimössöllä...:D Ei vainenkaan. Mä en aio ruuasta tinkiä. Mieluummin sit jättää ostamatta jonkun kivan paidan. Ihan niinku mä muka ostelisin kaikkea ihan kamalasti. Mä oon meinaa aika nuuka loppujen lopuksi. Paitsi ennen olin pahempi. Mut Virpin kaa pyöriessä, on pakko oppia olemaan vähän vähemmän tarkka kaikesta...

Hitto, että mä oon sekasin..:) Mut koettakaa ymmärtää mua. Kyllä mä yritän selvitä tästä ja kirjoittaa joku kerta jotain fiksumpaa...Et heittäkääpä ehdotuksia!!