Sanovat ihmiset mitä hyvänsä chateista ja nettituttavuuksista, mä olen sitä mieltä, että sieltä voi löytyä todella mielenkiintoisiakin persoonia. Ja esim. mun kaveri on tavannut netissä poikaystävänsä, jonka kanssa se on seurustellut jo kohta vuoden verran. Mä olen parina päivänä koneella istuessani mennyt suomi24:n chattiin ja jutellut siellä vähän kaikkien kanssa. Ihan mielettömän kivaa ja mielenkiintosta. Esim eilen, mä törmäsin sellaseen jätkään, jolla oli sellaset mielipiteet, etten olis niitä uskonut jätkältä löytyvän. Meidän keskustelu polveili ihan pitkin ja poikin, mutta oli ihan pirun kiinnostava koko ajan. Ja nyt mua harmittaa kun ei ole kotona konetta. :(. Illalla olis niin kiva kirjautua meseen katsomaan onko siellä niitä joiden kanssa jutella. Varsinkin ku mulla ei ole telkkaa, niin olis edes jotain tekemistä illoille. No, saa nähä missä vaiheessa mun hermot menee ja mä ostan sen koneen...:)

Olin eilen taas pitkästä aikaa lenkillä ja valitettavasti sen huomasi, etten vähään aikaan ollut käynyt. Kun tuntuu toi luonne olevan niin saamarin laiska, ettei tttule yksin lähdettyä kovinkaan helposti sinne lenkille. Nyt on paikat, yks jos toinenkin, ihan jumissa...No onneks mun "personal trainer" päätti, että se lähtee hakee mua useemmin lenkille. Ja tänään olis varmaan ohjelmassa salilla käynti. Saa nähä kuinka heikosti huomenaamuna pääsee ylös. :D