Mä rakastan kesää!!! Musta tuntuu, että mä olen ihan täynnä elämää. Mua kihelmöi ja kutkuttaa koko ajan, mä odotan jotain kivaa tältä kesältä. Ja musta tuntuu, että tänä kesänä voi saadakin seikkailun aikaan. ;) Joopa, joo, mitäköhän mä taas oikein höpötän? Yritän epätoivoisesti purkaa tätä tunnetta sanoioks, mutta se onnistuu tosi heikosti...

Keskusteltiin eilen yhden kaverini V:n kanssa siitä, miten nykyajan lapsilla on aivan kamalasti kaikkia leluja yms. Alettiin miettimään, mien vähällä me oikein leikittiin. Koska ei mulla ollut koskaan uusimpia ja hienoimpia leluja, mitä nyt joskus sain jonkun barbin joulu- tai synttärilahjaksi. Oli ne tietyt millä sitten leikittiin ihan kamalan paljon. Esim. mulla oli paljon poneja, kirpputorilta ostettuja, mutta ei se leikin taihtia haitannut...Ja sitten tietenkin ihan vaan mielikuvitus juttuja. Mullakin oli yhden tytön kanssa yhdessä vaiheessa näkymättömiä eläimiä, jotka mahtu taskuun ja kasvoi vaikka kuinka isoiksi. Mutta kun katsoo nykyajan lapsia. Ne lopettaa lekit niin nopeasti. :( mikä on sinänsä todella ikävää. Ainakin mun mielestä, jää paljon kokematta, kun ei enää osata leikkiä...