Mul on varmaan pienoinen kassakriisi...Tilillä on vajaa 50 euroa ja sillä pitäs elää tää kuu. Hups. *viatonta viheltelyä*. Pitäs maanantaina pitää pienet tuparit meidän luokan tytöille. Olin ajatellut tarjota vähn pitsaa ja limua, mutta nyt tarjottavat taisikin hieman supistua. No, onneks mä mainitsin jo kutsussa, että tarjoilu riippuu inspiraatiosta/ehtimisestä ja rahatilanteesta. Nyt se ei ole kovin hurrattava. Mut niin siinä vaan käy, kun lähtee viattomasti ostamaan tavallisia yksvärisiä t-paitoja liikka tunnille ja sit löytyykin ihanat vihreät bikinit jotka on muka ihan pakko saada. Kun enhän mä ihan oikeesti ajateltuna olis tarvinnut niitä, mutta kun ne oli niin ihanat...Koettakaa ymmärtää, älkääkä aloittako moraalisaarnaa, mä tiedän, se olis ollut vain itsehillinnästä kiinni. Mutta kun sitä ei tunnu löytyvän... Mutta ajattelin viihdyttää teittä hieman näillä yksin asujan tapahtumilla, joille saa nauraa ihan vapaasti.

Musta taas tuntuu et haluisin uskoa enteisiin. Paljastui meinaa Että R on vain kaksi päivää mua vanhempi ja sil on sama pelinumero kuin mun asunnon numero...:)

Voi, hölmö minä.