Kesä, navan alta kutittaa, kädestäsi syömään saa, aivan juuri niin. Kesä, nostaa kuumeen sen, sairaan suloisen, ja vie mun pumpuliin. Kesä, aioit alistaa, hieman valistaa,ja mä myötäilen. Kesä, kaulaan muiskuttaa, korvaan kuiskuttaa, sitä kokeillut oo en. Ei aina näin tää mee, sun huulet huokailee, ja tietoisesti törröttää. Oon ihan pihalla, ja kananlihalla, kun kyntes päätä pörröttää. Kesä, hekumaa ja halua, sidot leikkikalua, sängyn kaiteeseen. Kesä, alla sun auringon, mä oon aseeton, ja mitä vaan kai teen. Fiilis vallitsee, tulit hallitsee, rooliani liiskaamaan. On värkit idempää, ja kättä pidempää, pakaroita piiskaamaan. Kesä, uutta opettaa, aika lopettaa, perään soitellaan
Kesä,ohitse liihottaa,kieltä kiihottaa, vielä yhteen suudelmaan, kieltä kiihottaa, pikasuudelmaan, kieltä kiihottaa, yhteen suudelmaan...

Kesän upea biisi...Soi tosin jo viime kesänä mutta nyt löysin sanat... Saa olin niin odottavaksi. :D