Sain tuossa eilen Kelalta päätöksen vuokratuen hausta. Ja sieltähän sitä putkahti satasen verran kuussa, mikä on ihan kiva lisä, jää vähän enemmän elämiseen ja kaikkeen ylimääräseen...Mutta huvittavinta on mun mielestä tän Kelan tädin omatoimisuus. MÄ en hakemusta täyttäessäni tiennyt, että sitä vuokratukea voi hakea takautuvasti,jotan laitoin siihen hakulomakkeeseen että 1.6. alkaen. No, eilen kun sitten luin sitä päätös paeria, siinä oli, että "haettu vuokratukea takutuvasti 1.4. alkaen."  Eli ilmeisesti tää nainen, jonka kanssa asioin, laittoi niihin papereihin että 1.4. alkaen, vaikka mä sanoin sille, että mulle riittää ihan 1.6. alkaen kuten siinä paperissa. Mutta ei se mua harmita, tuli sellanen 200 euroa ylimäärästä tähän vaiheeseen. :) Saa hankkia tavallaan vähän ylimääräisiä, mitä on pantannut tähän astiaaatellen, että sitten kun rahaa... :)