Elikkä, Mary haastoi minut kertomaan seitsemän totuuttani itsestäni, ja sen jälkeen haastamaan seitsemän muuta. Ainoa vain, että mun haastettavat ovat hieman vähissä, kaikki, tai ainakin suurinosa blogeista joita seurailen, on jo haastettu... :D no, katsotaan mitä keksin.

1. Mä luen ihan törkeän paljon, ihan älyttömiä määriä...
2. Mulla on ihan mielettömän huono tapa. Mä en leikkaa sormenkynsiäni koskaan, vaan mä aina, aina pureskelen ne lyhyiksi. Mä saatan pitkän aikaa kasvattaa niitä, ja sit. Pakko purra poikki.
3. Mussa on jänniä puolia, jotka mä olen tähän mennessä kätkenyt kaikilta. Mä oon aina yleensä ollut hiljainen ja ujo, mutta, olen huomannut, ettei se enää niin paikkaansa pidäkään.
4. Mulla on paha tapa tehdä vaatteista ihmisen ensiluokitus, ja myös meikkaaminen yms on osa tätä luokittelua. :/
5. Mä olen kamalan läheisriippuvainen. En sillai, että mun on aina oltava ihmisten seurassa, vaan siten, että kaipaan hellää kohtelua ja kosketusta...Välillä tuntuu että tukehtuu kun niitä ei saa...
6. Mä olen ihan kamalan helposti johdateltavissa, ja vaikka mä tiedän sen, en juurikaan osaa sanoa "en" tai "ei", koska siitä tulee pirun paha olo...
7. Mulle musiikki on melkein henki ja elämä. Ja erityisen tärkeää niissä on hyvät sanat, joissa on oltava sanomaa...ja tietenkin, suomenkielistä.

Haastettavat, voi olla että päivittelen tätä.
Laura: Siivenisku