R:ni herättää mielenkiintoa ihmisissä...:) Tänäänkin sain koulussa kyselyä siitä, että kuka on ranteessa oleva R. Enpä kerro. Koska kun blogini osoite on galleriassa nähtävissä, ja osa jotka sitä kautta eksyvät mahdollisesti tänne lukemaan, tietäisivät henkilön jota tarkoitan, ja sitä mä en kestäisi. Siis siitä alkaavaa mahdollista tenttausta yms. Lähimmät ystäväni kuitenkin tietävät, ja se riittää minulle.

Tulin tänne ja tuntui, että mulla olisi jotain kivaakin kirjoitettavaa, mutta nyt lyö taas tyhjää...Ihan hassua. Itse asiassa mulla olisi kyllä kirjoitettavaa. R:stä, mutta ketä se kiinnostaisi. Eipä ketään. Mitään pakinoivaa multa ei synny, koska mulla ei ole mitään kivaa tapahtunut, enkä mä osaa. Tai no ehkä sitten, jos pikkusiskoni on ollut innoittamassa jotain hyvää aihetta. Mutta ei tällä kertaa ole, joten taas tälläistä turhan päivästä juttua vaan. Lähinnä sen takia, että tää tulee yllä pidettyä...:)


Hei, te kaikki jotka satutte eksymään tänne gallerian kautta! Tutut ja tuntemattomammatkin, saa laittaa sitä kommenttia näihin teksteihin. Ainakin niihin joissa on järkeä...:)